01

Internet-KBT för konstruktiv självhävdelse

  • Tar du ofta på dig mer än du orkar?
  • Tappar du humöret i trafiken för ofta?
  • Har du svårt att ge eller ta emot komplimanger?
  • Tar det emot att reklamera en vara eller tjänst?
  • Känner du dig ofta stressad och utarbetad?
  • Händer det att du smäller i dörrar när du är arg?
  • Brukar du bli nedstämd efter besvikelser?
  • Har du svårt att säga nej?

Självhävdelse kan vara mer eller mindre konstruktiv, aggressiv eller passiv. Ibland hävdar vi oss inte så konstruktivt som vi skulle önska.

Utveckla din förmåga att hävda dig själv konstruktivt med KBT via internet! I det här träningsprogrammet på 8 veckor får du lära dig identifiera hindrande tankar och känslor som kan göra det svårt att agera konstruktivt i nära relationer, i arbetet eller gentemot okända personer. Du får också hjälp att själv finna alternativa, konstruktiva beteenden och personlig och individanpassad stöttning när du tränar på dem i ditt eget liv. Att förändra invanda beteendemönster är inte alltid så lätt på egen hand.

Träna på att hävda dig själv konstruktivt – med respekt för både dig själv och andra!

Programmet startar 10 februari 2020 och pågår i 8 veckor.

[2020-01-31: Vi har nu fått tillräckligt med deltagare för denna gång, men du kan ställa dig på väntelista för kommande studier via knappen nedan]

Anmäl dig till väntelistan här